Αποκαλυπτική ήταν η κατάθεση του τέως Υπουργού Μεταφορών – Υποδομών κ. Δ. Ρέππα, ο οποίος ισχυρίστηκε, κατά την σημερινή του κατάθεση ενώπιον των μελών της εξεταστικής επιτροπής, ότι υπήρχαν πολλοί λόγοι και αιτίες που οδήγησαν στο πολύνεκρο δυστύχημα, όπως η μη λειτουργία της τηλεδιοίκησης από τον Ιούλιο του 2019 και εφεξής, εξαιτίας πυρκαγιάς που είχε εκδηλωθεί. Παρά το γεγονός, ότι η ευθύνη αποκατάστασης της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα ανήκε αποκλειστικά στην Κυβέρνηση, και η αποκατάσταση απαιτούσε μια ελάχιστη δαπάνη, εντούτοις ουδέποτε η Κυβέρνηση Μητσοτάκη αποκατέστησε το σύστημα τηλεδιοίκησης, το οποίο παρέμεινε μέχρι και το δυστύχημα εκτός λειτουργίας. Πρόσθεσε ο κ. Ρέππας, ότι, αν λειτουργούσε, θα είχε αποτρέψει το δυστύχημα. Καταρρέει για άλλη μία φορά το αφήγημα της ΝΔ ότι πρόκειται μόνο για ανθρώπινο λάθος ενός σταθμάρχη, ο οποίος - σύμφωνα με τον κ. Ρέππα - δεν προσελήφθη με αξιοκρατικά κριτήρια.
Ως ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ θεωρούμε δεδομένες τις κυβερνητικές ευθύνες για το πολύνεκρο δυστύχημα, που έχουν το ονοματεπώνυμο Κώστας Αχ. Καραμανλής, ο οποίος πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων – όπως κατέθεσε και ο κ. Ρέππας – το εμπιστευτικό έγγραφο της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, που κοινοποιήθηκε στο Υπ. Μεταφορών στις 4/10/2021.
Οι Βουλευτές – μέλη της Εξεταστικής Επιτροπής:
Β. Κόκκαλης
Αλ. Αυλωνίτης
Δ. Καλαματιανός
Γ. Σαρακιώτης
Δικαιοσύνη